Infolinia +48 731 739 351 biuro@topcars24.pl

FAQ

StartFAQ

Co warto wiedzieć?

W każdym miejscu działamy w ten sam sposób. Bez znaczenia czy wylądują Państwo na Lotnisku w Modlinie, czy Pyrzowicach, wszędzie spotkają Państwo naszych pracowników, którzy wydadzą nasze nowe samochody. Wystarczy, że dokonają Państwo rezerwacji za pośrednictwem formularza internetowego lub połączenia z naszą infolinią, a wybrany przez Państwa samochód będzie czekał czysty i zatankowany do pełna przed terminalem lotniska.

Jakie warunki należy spełnić przy wynajmie samochodu?

  • Posiadanie prawa jazdy (min. 2 lata)
  • Posiadanie dowódu osobistego lub paszportu
  • Posiadanie własnej, imiennej karty płatniczej lub kredytowej
  • Osoba wynajmująca musi mieć ukończone min. 21 lat

Najczęściej zadawane pytania

Czy pobieracie kaucję?

Od osób, które posiadają obywatelstwo polskie nie pobieramy kaucji.
Kaucja jest pobierana w przypadku, gdy Najemca pojazdu nie posiada obywatelstwa polskiego a jej wysokość zależna jest od klasy pojazdu i wynosi odpowiednio:
KLASA A, B – 1000zł;
KLASA C, C+ – 1500zł;
KLASA D, VAN, SUV – 2000zł.

Czy jest limit kilometrów?

To zależy od rezerwacji:
- krótkoterminowa od 1 do 29 dni -> brak limitu kilometrów
- średnioterminowa od 1 do 12 miesięcy -> obowiązujący limit kilometrów to 4000/miesiąc
- długoterminowa od 13 miesięcy i więcej -> obowiązujący limit kilometrów to 4000/miesiąc

Jak mogę zapłacić za wynajem pojazdu?

W naszej wypożyczalni płatność za pojazd możliwa jest wyłącznie za pomocą karty płatniczej LUB karty kredytowej, z góry za cały okres wynajmu w momencie wydania pojazdu. Kierowcy wydający pojazdy zawsze posiadają przy sobie terminale bezprzewodowe.

Czy za wynajem pojazdu może zapłacić ktoś inny niż wynajmujący?

Niestety, nie ma takiej możliwości.
Obowiązująca zasada to: NAJEMCA MUSI BYĆ PŁATNIKIEM I POSŁUŻYĆ SIĘ SWOJĄ, IMIENNĄ KARTĄ PŁATNICZĄ LUB KREDYTOWĄ.

W którym miejscu na lotnisku mogę odebrać pojazd?

Po wyjściu ze strefy odbioru bagażu nasz kierowca będzie na Państwa oczekiwał w hali przylotów. Dla ułatwienia kierowca posiada przy sobie granatową teczkę z logo firmy TOPCARS. Posiada również umowę, na której podany jest przez Państwa numer kontaktowy pod który dzwoni 10 min przed wydaniem, aby ustalić szczegóły wydania.

W którym miejscu na lotnisku mogę zwrócić pojazd?

Na lotnisku kierowca oczekuje na Państwa przed terminalem odlotów i kontaktuje się 10 min przed planowanym zwrotem, aby ustalić dokładne szczegóły zwrotu pojazdu.

Nie posiadam karty kredytowej czy wynajmę u was samochód?

Tak, jak najbardziej wynajmą Państwo samochód. Nie wymagamy karty kredytowej, płatności możemy dokonać zwykłą karta płatniczą (debetową).

Nie posiadam polskiej karty płatniczej czy wynajmę u was samochód?

Tak oczywiście, wynajmą Państwo samochód. Honorujemy płatności kartami zagranicznymi. W momencie wydania pojazdu kierowca jedynie dodatkowo zapyta w jakiej walucie chcieliby Państwo zapłacić (w walucie banku w którym posiadają Państwo kartę czy w polskich złotych).

Czy posiadając prawo jazdy z innego kraju niż Polska mogę wynająć samochód?

Tak, można. Prawa jazdy z innych krajów są przez nas uznawane i jak najbardziej wynajmiemy pojazd.

Jakie dokumenty potrzebuję aby wynająć samochód?

Do wynajęcia pojazdu potrzebujemy dokumentów takich jak:
- PRAWO JAZDY;
- DOWÓD OSOBISTY LUB PASZPORT;
- WŁASNA, IMIENNA KARTA PŁATNICZA LUB KREDYTOWA

Jakie są warunki wynajmu auta?

Osoba wynajmująca pojazd musi mieć prawo jazdy min. od 2 lat ORAZ mieć ukończone 21 lat.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Podczas składania rezerwacji, w wyznaczonej rubryce NIP, prosimy jedynie o podanie numeru NIP.

Czy samochody posiadają ubezpieczenie?

Tak. Samochody posiadają pełne ubezpieczenie: OC, AC, NNW oraz Assistance.

Jak mogę zarezerwować pojazd?

Rezerwacji możemy dokonać na naszej stronie internetowej za pomocą formularza rezerwacji działającego 24h na dobę lub można skorzystać w godzinach od 09:00 do 22:00 z pomocy naszego konsultanta telefonicznego, który z przyjemnością przyjmie rezerwację i zaproponuje, najlepszy dla Państwa potrzeb, pojazd.

Czy można zwrócić pojazd w innym oddziale?

Tak. Samochody możemy zwrócić w innym oddziale pod warunkiem, że rezerwacja jest nie krótsza niż 4 dni.

Jaką ponoszę odpowiedzialność za samochód?

W momencie podpisania umowy odpowiadają Państwo finansowo za samochód maksymalnie do 2000 zł. Jest możliwość zniesienia tej odpowiedzialności do 0zł, wymaga to jedynie dokupienia dodatkowego ubezpieczenia – zniesienie udziału własnego w szkodzie, które kosztuje 20 zł za dobę.

Jakie są koszty podstawienia pojazdu na lotnisko?

Podstawienie pojazdów na lotniska w Warszawie (Okęcie, Modlin), Rzeszowie, Krakowie, Katowicach czy Gdańsku są całkowicie bezpłatne.

Czy samochodami można wyjeżdżać poza granice RP?

Wyjazd poza granice kraju jest możliwy, po wcześniejszym uzyskaniu pozwolenia na taki wyjazd oraz wymaga wykupienia dodatkowego ubezpieczenia assistance (100 zł) obejmującego kraje UE.

Czy samochód może prowadzić dwóch kierowców?

Tak. W momencie wypełniania formularza rezerwacji wystarczy w rubryce: informacje dodatkowe; dopisać, że z pojazdu będzie korzystało II kierowców. Jest to opcja całkowicie bezpłatna.

Czy można odebrać pojazd po godzinie 20:00?

Można bez problemu odebrać pojazd po godzinie 20:00, wiąże się to z dodatkową opłata w wysokości 40 zł za obsługę nocną, naliczaną w godzinach 20:00 – 08:00.

Czy występują jeszcze jakieś dodatkowe koszty?

W naszej wypożyczalni nie mamy żadnych dodatkowych ukrytych kosztów.

Czy podane ceny za samochody uwzględniają podatek?

Wszystkie ceny podawane na naszej stronie internetowej to kwoty brutto, zawierają już podatek VAT.

Czy mają Państwo w ofercie dodatkowe akcesoria do pojazdów?

Tak. Do rezerwacji pojazdu można dobrać dodatkowe akcesoria takie jak np. fotelik/podkładka dla dziecka lub nawigacja GPS. Wszystkie te akcesoria można dobrać bezpłatnie przy rezerwacjach od 6 dni. Dla rezerwacji od 1 do 5 dni koszt wynajmu akcesoriów to 10 zł/doba.

Czy istnieje możliwość przedłużenia wynajmu auta?

Jeżeli minimum 48h wcześniej zostaniemy poinformowani o chęci dalszego przedłużenia najmu pojazdu i wynajmowany pojazd będzie dostępny, oczywiście jest możliwość przedłużenia.

Czy mogę wcześniej zwrócić pojazd?

Można wcześniej zwrócić pojazd, jedynie prosimy na 2h przed planowanym zwrotem poinformować nas pod numerem infolinii o takim zamiarze.

Co w przypadku, gdy samochód ulegnie awarii i nie będzie możliwości kontynuowania podróży?

W przypadku, gdy samochód ulegnie awarii niezwłocznie prosimy o kontakt z naszą infolinią. Jeżeli nie ma możliwości dalszego poruszania się pojazdem organizujemy samochód zastępczy.

Co powinienem zrobić w przypadku kolizji z innym pojazdem?

Gdy dojdzie do kolizji w pierwszej kolejności prosimy zabezpieczyć pojazd i miejsce kolizji oraz niezwłocznie powiadomić nas o zaistniałym zdarzeniu. Następnie proszę wezwać Policję na miejsce zdarzenia.

  • Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
  • Infolinia: +48 731 739 351